Ungdomsprisen 2016

Sommerfesten ble som den skal være med festlige deltagere, deilig vær, reker med riktig tilbehør og rikelig med god vin … Dette har dere all ære av Hans Ellef og resten av festkomiteen ! Lotteriet fant også sin plass under arrangementet …

Tradisjonen tro deles Ungdomsprisen ut under Sommerfesten og Samfunnskomiteen hadde igjen gjort en grundig jobb. Av flere gode kandidater ble Olav Lefdal fra Vollen Ungdomslag innstilt og det var en stolt og beæret prisvinner som på sin fødselsdag kunne motta diplom og sølvskål. Komiteens Leiv- Magne introduserte prisvinneren og fikk skryt for god research. Olav Lefdal har vært engasjert i VUL i de fleste av de ca.20 år han har vært bosatt i Vollen, fra engasjert far på bakkenivå til senere aktiv deltager i administrasjon og organisering. Engasjert også i idrettsrådet her i Asker og i et gryende idrettslig samarbeid med våre “nye” kommuner Røyken og Hurum. Han ga uttrykk for overraskelse over tildelingen, men var svært takknemlig for prisen og oppmerksomheten hans kjære ungdomslag fikk.

For første gang i klubbens historie ble Asker Rotary Golf arrangert 15.6 på Asker Golfklubbs bane. Det ble ingen bred deltagelse fra klubbens medlemmer, men de påmeldte fikk en fin tour under skiftende værforhold. Turneringsleder Jeffen hadde en stor dag og gikk seirende ut av konkurransen tett fulgt av Per Olav, Presidenten og Per F. Enkel bankett og premie-utdeling ble gjennomført på verandaen etter at golfkafeen var stengt. Dette kommer til å bli et fast innslag i klubbens sportslige agenda.

RD