Kjære Rotary medlemmer,

Ett nytt møte avviklet i et fantastisk høstvær med sommer temperaturer.
Semidaen ble avviklet med god deltakelse fra Rotarianerne. En fantastisk dag med igjen et veldig godt oppmøte av store og ikke minst små. Parkeringsvakt er alltid like utfordrerne, uansett hvor mange sperrebånd, piler og henvisninger en setter opp, der kjører allikevel noen! Jeg tror vi totalt parkerte ca. 700 biler på Sem og jordene på Skaugum
Pål ga en fin orientering om det som hadde skjedd rundt Semsvannet.

Terje Reinersten fylte 80 sist torsdag torsdag og Mindor fyller 70 den 13 september.

Askerdagene kommer opp den 24 september, Nesbru Rotaryklubb har ordnet med stand plass, men vi trenger noen frivillgeogså fra Asker Rotaryklubb på standen, så vennligst ta kontakt.

Anders skulle holdt 3 min., men var forhindret fra å komme.

Kveldens foredrag var om Føyka og Drengsrud utbyggingen ved Vegard Olderheim, en primus motor i Asker skiklubb, og har sittet utvalget for utbyggingen i en årrekke. Han presenterte planene for utbyggingen på Føyka og den nye fotballstadion som skal bygges i forbindelse med Føyka utbyggingen. Videre planene for utviklingen av de nye anleggene for Asker skiklubb på Drengsrud, betingelser og foreløpige fremdriftsplaner. Spennende  prosjekter som vil forandre Asker sentrum.

Dagens Asker sted «Ormehølet» var hoppbakken syd vest ved Drengsrudvannene.

Neste møte 3 min ved Mindor Hesthaug

Mvh  Per