2016-10-17-18-49Kjære Rotary medlemmer og gjester,

Presidenten er meget godt fornøyd med oppmøte, men med et så godt program er det forventet.

Fødseldager: ingen
Klubbsaker: Intercity møte den 24 oktober fra kl. 18:00, selve møtet begynner kl. 19. Invitasjonen legges også ut på hjemmesiden.
Børre minnet om Rakfiskaften, invitasjonen ligger ute på hjemmesiden, Dere er oppfordret til å melde dere på via hjemmesiden..
Leif Magne minnet oss om «Blå Mix nr. 3» (mørke blå), dere som er ute å reiser! Spør også venner og kjente om de kan handle tobakk.
Ivar tok opp Johaugs doping anklage i sin 3 minutter, og spekulerte litt rundt hva straffen kunne bli. Et tema som opptar hele Norge, og som han nevnte, 8 sider i Aftenposten!

Hovedforedraget om «Cold Fusion» av Dag og Sindre Zeiner Gundersen, to kanoner med faglig tyngde.
Dersom koden knekkes og de  får dette til å fungere er verdens energi problem løst. Utrolig interessant, men noe av det litt ut over presidentens fatte evne.

Dagens Asker sted «KATTERUMPA» er et lite skjær rett syd vest for Brønnøya.

Minner igjen Intercity møte den 24.10 kl. 18 på Kulturhuset i Asker.

mvh  Per