Kjære Rotary medlemmer,

For tre uker siden var det golf på Asker golfbane, den 7 november var det en fin skitur i marka.

vannprosjekt-kososvoFørst må jeg minne dere alle om Rakfiskaften den 21.november, meld dere på eller blir det ikke noe rakfisk lag!
Yrkesmessen blir avholdt den 30.01.2017 på Asker  videregående skole, skjema for de som skal delta på stand sendes rundt.

Jonny Nauste holdt et tankevekkende 3 minutter om de som ikke avisene skriver om når skattelistene legges ut, de på bunn av inntektssiden. Om utleggs forretninger, utpanting osv. Selv i vår rike kommune har vi et betydelig antall som sliter.

Blerim hold kveldens hovedinnlegg om vannprosjektet i Kosovo som nå er ferdigstillet. Blerim viste bilder av skolen og prosessanlegget. Både rektor og Blerim stolt demonstrerte ved å drikke av vannet. (se vedlegg flytdiagram)

Ukens Asker sted var Brudetrappa, det er en skorte som går opp Bergsåsen fra Bergsmarka til Hovde hytta.

vannprosjekt-kososvo