Mandag var det den tradisjonsrike rakfisk aften. Påmeldingen så dårlig ut helt til det siste, men heldigvis var det godt med etteranmeldte, og vi ble 33 i alt.
Laget ble holdt på Torstad Gård, i «møkkakjelleren» hos Ivar og kona. Den er  det perfekte stedet for å holde slike arrangementer.
Festkomiteen disket opp med flere typer rakfisk og røkt laks tilde som ikke helt har vennet seg til rakfisken.
Godt med tilbehør, mandelpoteter, løk, eggerøre og to typer rømme i glass skåler.!
Jeg regner med at potetene ikke var skaffet til veie slik Bjørn Tangnes fortalte hvordan det gjorde det på Hedemarken.

Alse og Bjørn slo til med med vitser som ikke kunne vært fortalt på P3, med dette laget topp stemning. Takk skal dere ha.
Geir var forsanger til kveldens to sanger, gutten har talenter!

En meget vellykket aften takket være Festkomiteen , Ivar og kona. (glemte dessverre å ta bilder)

PS Skal minne dere som har oppgaver for Yrkesmessen å melde tilbake til Joar, det haster!

Per