Kjære Rotary medlemmer,

Siste møtet i november, og vi har allerede hatt første søndag i advent, overlevd Black Friday og julegraner som er tent på hvert eneste torg over hele Norge.

Leiv Magne minnet oss på julepakkene til de som har det litt «kleint» som de unge sier.

Per Olav hadde tre minutter, kom ikke forberedt , men hadde mye å si om dagens situasjon i oljebransjen.
Han opplevet nesten «daglig» omorganiseringer, oppsigelser, flytting av personer, restrukturering osv, som betegner en bransje med problemer.
Ego foredrag er alltid interessant, hvor man kommer «litt innpå» dine Rotary kolleger.
Rolv, en ekte Asker gutt, oppvokst på Hvalstad, skole på Holmen, Solvang og tilslutt Asker Realskole og Gymnas.
Videre studier i Oslo og deretter jobb i forsikringsbransjen med sjøforsikring som spesialfelt.
Bjørn oppvokst i de «store skoger» nord øst for Brumunddal, hvor det ikke var folkeskole, framhaldsskole, realskole og gymnas i nærheten. Jeg kjenner litt til forholdene, min tidligere kone var fra et gårdsbruk ca. 9 km nord for Brumunddal.
Men er man arbeidsvillig og har pågangsmot kommer man langt.
takk for fine foredrag Rolv og Bjørn.

Dagens skibakke var «Hagabakken», som lå der hvor hull 12 er på golfbanen.

Minner alle om besøk av distriktsguvernøren neste mandag. Hele styre stiller kl. 17:15

mvh Per