Kjære Rotary medlemmer,

Årets siste møte hvor klubbkomiteen (Geir) hadde stelt i stand med kaker, duker og te lys.

Det ble et stemningsfullt møte hvor Geir med stor innlevelse leste Juleevangeliet for oss, og videre fortalte historier fra de nå 70 gangene han har vært i Jerusalem. Takk skal du ha Geir!

I tradisjonens tro ble julesangene avsunget med Kristian som forsanger.

Som en liten oppsummering av Rotary året kan jeg nevne at vi nå har gjennomført vannprosjektet i Kosovo, og to skoler har fått vann. Vi har betalt ut til Rotary Club Prishtine International det beløpet som var lovet.
Vi har søkt om midler fra District Fund for opp til kr. 22.000,-
Juleblomster er kjørt ut til etterlatte etter Rotary medlemmer. Takk skal du ha Per Blichfeldt som har tatt deg av denne saken. Leif Magne har ordne med 60 julepakker inklusive Pettrøs Blå Mix til kirken feltarbeide i Asker. jeg kunne dessverre ikke delta, men jeg regner med at gavene nå er fordelt.
Takk skal du ha Leif Magne for en flott jobb, årets viktigste julegaver.

En riktig God Jul og et Godt Nytt År ønsker fra presidenten i 35 varmegrader på stranden i Adelaide.

mvh  Per