Det nye året er nå allerede godt i gang. Presidenten hadde ikke helt klart å følge med i oppstarten av det nye året.
Han glemte husket ikke at det skulle avholdes 3 minutter, og heller ikke hadde han husket ukens skibakke!

En del klubbsaker; klubben har nå utbetalt Rotary Club Prishtina International det vi hadde lovet i støtte. Vi har også mottatt kr. 15.000,- i bidrag fra tiltaksfondet til prosjektet. Vi har mottatt takkebrev for bidraget fra Rotary Club Prishtina International. Ellers er tilbakemeldingen fra julegaveutdelingen og middagen med beboerne hos Kirkens Felttjeneste var meget vellykket i år igjen ! Også blomster til de etterlatte etter Rotary medlemmer er populært og settes stor pris på.

Heldigvis var Tore Skedsmo sporty nok til å overta 3 min da Kjell ikke kom på møtet.
Tore etterlyste hva som hadde skjedd med vedtaket om å støtte vannprosjektet i Kosovo, og at det ikke hadde vært noe reaksjon før Blerim tok det opp på et møte siste høst.

Kveldens hovedforedragsholder Are Tågvold Flaten, som dekket valget i USA for TV2 høsten 2016 hold et fordrag med tittelen «Sirkus  Clinten, Trump tidenes valgkamp» Ha ga oss et unikt innblikk i valg kamp triks, metoder og strategier, som til dels kunne forklare den totalt overraskende seieren til Donald trump.

Neste uke er det Yrkes messe, presidenten oppfordrer at så mange som mulig av oss stiller opp og tar i et tak. Det er mye å rydde når messen er over. Vi har også en unik mulighet til å vise frem Asker Rotary på yrkes messen.