Kjære medlemmer,

Vi er kommet frem til midten av mai, og det er forsatt muligheter for skitur i marka, men et Rotary møte med engasjerte medlemmer, en Jeffen som oppfordrer til trim og gode lokal foredragsholder (inklusiv god kringle med eplefyll) må det bli et bra møte.

Jeffens tre minutter var egentlig litt oppgitthet over hvor lite aktive mange av oss er, og at vi må brenne av noen kalorier skal vi holde oss  i form. minst 12-15000 skritt om dagen, eller bare 1/2 times trim hver dag! Begynn å spille golf!

Dagens hoved foredrag var ved Britt E. Villa som er leder av Asker Produkt, en bedrift som gir arbeid til mange med forskjellige handicap. Det var imponerende å få lære om hva de får til hos Asker Produkt , og det de produserer på bedriften. Bakeri, selskapsmat, produksjon av skilt, kors til graver, driver kantiner, og ikke minst det populære møtestedet Den Glade Baker i Asker sentrum. Britt Villa holdt et utrolig engasjert foredrag. Hun hadde også med seg Mads og Kjell Arne som fortalte om hva de hadde vært med på og fått til. Disse gutta stod ikke tilbake for noen av oss 100% friske!

Dagens Asker sted «Ulvungene», to små skjær nord øst for Nesøya.