Følgende melding  med invitasjon til digitalt møte er sendt alle medlemmer  pr. 20.01.21:

Vi forsøker fremover  å holde Rotarymøter på nett, via tjenesten Zoom.

Møtet 18.01 ble gjennomført via Zoom, og resultatet  av påloggingen, ble at 20 av klubbens medlemmer fulgte møtet. Vi hadde da ikke noen eksterne foredragsholdere, men det var nyttig at Njål forklarte hvordan Zoom fungerte. I tillegg hadde Bjørn Stolpestad et interessant innlegg med foiler om den økonomiske tilstanden i landet under koronaen.

Det var noen som hadde noen påloggingsproblemer, men de løste seg for de fleste. Jeg  og Njål mottar gjerne tilbakemeldinger fra dere om evt. påloggingsproblemer og  hvordan dere opplevde møtet.

Så håper vi at mange flere forsøker seg å logge seg på førstkommende mandag.  Geir Havnelid har da fått Christine Lager fra Kreftforeningen til å holde foredrag med tittelen: «Fremtidens kreftomsorg- hvilke utfordringer ser vi på kreftområdet og hva kan gjøres.» Hun og en kollega vil  bl.a. snakke litt om hva Kreftforeningen er og hvilke tilbud vi har, samt om prosjektet Stafett for Livet som er i utvikling i Asker.

For å logge på, vennligst klikk på følgende lenke, og følg instruksjonene: