Hei Rotaryvenner.
Det var sporty av Njål å ta utfordringen med å omtale sitt omfattende og spennende doktorgradsarbeidet med kort frist forrige mandag. I møtet 10.05 skal Robert Næss i Nordea fortelle oss om Bitcoin, noe mange nok har hørt om , men få vet hva er. Bjørn introduserer ham. Jeg har fått forespørsel fra Bærum Vest Rotary om de kan bli med på dette møtet, da de også hadde bedt Robert Næss om samme foredrag. Det er de selvfølgelig velkommen til .
Dere har fått beskjed om at Blerims epost har blitt brukt til å sende ut falsk innbetalingsanmodning på et stort beløp. Jeg meldte fra at dette var en ukjent anmodning og Erik og Blerims kontroll forhindret  svindelen. Bra!
Det har kommet noen henvendelser til styret, som skal avgjøres der. Det ene er fra Tone i Samfunnskomiteen, som har sett på behovet for å gjenoppta Skiltprosjektet som ble foreløpig avsluttet i 2015. Det skjer mye nytt i Asker sentrum  og omkring og nye behov for skilt dukker opp. Dette krever en avsetning av penger til dette for neste år. Jeg har også mottatt epost fra Hans Ellef, som  søker styret om permisjon da han er innvalgt som varamann til kommunestyret som har møter mandag kveld.
Så har Tore hatt møte med Bleiker VGS vedr. utvikling av samarbeid med skolen fremover. Tore vil sikkert redegjøre nærmere for denne kontakten i møtet mandag.
Per Eckhoff is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 870 0115 4433