Jeg var redd jag hadde bestilt alt for mye kaker til dagens Rotary møte midt i vinterferien.
Men når jeg tenker etter er jo de fleste av oss ikke kandidater til vinterferie, enten har vi bare vinterferie eller barnebarna er med foreldrene på vinterferie.
Et gledelig godt fremmøte, og nesten alle kakene ble spist!

3 min ved Hans Ellef som tok opp en kanskje voksende motsetning mellom by og land, hvor skoler, sykehus, politistasjoner, gårdsbruk og bensinstasjoner legges ned.
Dagens foredragsholdere var Njål og Mindor
Njål holdt et skremmende men også veldig informativt innlegg om datasikkerhet og hva vi kan gjøre for å beskytte oss.
Mitt nye passord for å komme inn på mailen blir heretter «PreSiDenT i AskER RoTaryKlubb 2016-2017» og jeg kommer til å bytte det allerede til sommeren!

Mindor holdt et mini ego foredrag, utrolig hva du har vært med på alt fra raddis til det konservative Hewlett Packard!

Helt klart at vi har et vell av gode foredragsholdere innenfor våre egne rekker, vi må bare tørre å bruke de!

Dagens hoppbakke Charlottenlund, lå rett syd for «Ullvaren» i Heggedal med sletta på Kistefossdammen.

Ha en god vinterferie

mvh  Per