Så var vinteren tilbake oppe i høyden, så på nye sommerdekk kom jeg meg ned til Vettre.

Erik som skulle holde 3 min var dessverre forhindret, så Bjørn Tangnes holdt et lite innlegg om hvordan å bli kvitt rygg plager. Riktig liggestilling på sofaen under sports sendingene og ulovlig buskfjerning i vernet våtmarksområde.
Presidenten ga innkommende et lite skremmeskudd, han kan i forbindelse med Rotary forvente en mail hver eneste dag han skal forholde seg til.

Presidenten gikk igjennom Rikets tilstand, og gjorde rede for hva klubben hadde gjennomført i løpet av året, og hva som står igjen de to siste månedene.
Asker Rotary støtter opp om Semiaden slik vi har gjort tidligere. Vi har gjennomført prosjektet med vann til to skoler i Kosovo, vi har meldt oss til Vocational Training til et prosjekt i Mosambique.
Vi har fått forespørsel fra Akersborg Rotary om vi vil delta på prosjekt i Syria, noe neste styre må være med på å avgjøre.

Det ble lagt frem forslag fra Presidenten om noe forenkling av vedtektene slik at den årlige meldingen til Brønnøysundregisteret blir noe enklere. Forslaget må igjennom en prosess iht vedtektene.

Ukens Asker navn var Hestehagen. Et område i nærheten av Leangen gård.

mvh  Per