Mandag, 26.10.2020 hadde vi møte  i Innbyggrtorget.

Presidenten opplyste at Nakuhels  og  Skaugum Rotary klubbs fremtredende medlem Kristin Bredal Berge var gått bort sist fredag. Det var trist.

Styremøtet 19.10 ble referert. Særlig ble det henvist til at Klubben hadde bevilget ytterligere kr 10.000 til prosjektet «Hæppe» på Borgen og at tilsvarende sum ble søkt om i støtte fra Distriktets Tiltaksfond av Glenn Gabrielsen i Internasjonal komite.

Det skal også forsøkes opprettet en ad hoc komite på tvers av eksisterende komiteer for å avhjelpe medlemskomiteen med medlemsrekruteringen.

Ivar Lindstad hadde 3-min.

Dagens foredrag ble fremført av Henning Thorsen. Han er fagutdannet, både som kokk og i entreprenørskap på BI. Han fortalte om sin virksomhet som gründer/entreprenør i flere prosjekter innen byggenæringen, bl.a. TEWO ( Termowood AS) i industrilokaler i Hurdal, som produserer ferdige veggmoduler med ytter /inner-kledning med mellomliggende isolasjon. Nå arbeider han med et nytt prosjekt: Bild17. Han har klart på kort tid å få virkeliggjort sine prosjekter. Imponerende!

Per Eckhoff, president.