Hei alle Rotaryvenner.

Møtet 15.02 via Zoom fikk pålogging av 26 medlemmer som  fulgte møtet, der Bjørn Tangnes tok 3 min. om sitt meningsfulle arbeid og  pensjonistliv på Føyka.

Tore Skedsmo i Yrkeskomiteen presenterte Ass. Rektor Erling Nereng fra Asker Videregående Skole og to elever i elevrådet: Samanta Fife og Markus Kirkeby. De fortelle litt om hvordan dagens elever velger yrke og utdannelse. Selv om det  i dag skjer mye pr. internett, var de interessert i kontakt med mennesker i aktuelle yrker. Det skal bli spennende etter hvert å høre om de mener at vår klubb med så lang erfaring med yrkesveiledning, fremdeles kan bistå  og gjøre en forskjell.

Temaet mandag 22.02 er det nyåpnede Skiskytteranlegget på Solli der status skal omtales nærmere av den entusiastiske forkjemperen for anlegget: Jørn Buer Olsen. Jeg formoder Jonny vil presentere ham nærmere.

1.mars står det i programmet at det skal være Vinaften med presentasjon av Glenn. Siden vi ikke kan møtes, har Glenn gitt meg beskjed om at vinmøtet må utsettes til det kan skje. Jeg regner med at Festkomiteen også er innforstått med en slik utsettelse.

For å logge på møtet på mandag, vennligst klikk på følgende lenke, og følg instruksjonene:

Join Zoom Meeting

Meeting ID: 689 6842 4214