Hei alle Rotarymedlemmer.

Til orientering opplyses der om at det har vært avholdt digitalt styremøte, der det ble vedtatt at klubben også i år skal støtte TRF med kr 30.000 slik at man kan søke støtte i distrikstfond og Matching Grants til f.eks Hæppe-prosjektet.
Det ble også vedtatt at Yrkeskomiteen kan gå videre med tilnærmingen til Bleiker Videregående med undersøkelser om hvordan vi kan bistå skolen med yrkesveiledning mm.
Møtet imorgen, mandag 19.04 skulle vært en omvisning på museet på Dikemark Sykehus ved Eldbjørg. Det må utsettes, da det fremdeles er stengt.
Bjørn har foreslått at vi kan prøve å få til komitemøter «peismøter». Njål og jeg har gått gjennom komiteene og satt opp medlemmene der i grupper, slik at når dere logger dere inn som vanlig, så vil dere bli satt sammen med medlemmene i komiteene deres og kan diskutere aktuelle spørsmål.

FOR AT DET SKAL KUNNE BLI VELLYKKET, ER DET VIKTIG AT ALLE SOM KAN, LOGGER SEG INN PÅ MANDAG KL.18.15-30.

Njål Andersen is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Peismøter Asker Rotary
Time: Apr 19, 2021 06:15 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, Vienna