Gode rotaryvenner

Sommerfesten på Torstad gård ble en hyggelig markering med medlemmer, inviterte medbrakte og en glad mottaker av samfunnsprisen 2015, Hild Sveine. Hun har i mer enn 30 år brent for allidrett som har vært et tilbud om å bli kjent med flere ulike idretter for barn i småbarns- og barneskolealder. Tilbudet har vært et alternativ til tidlig trening og spesialisering innenfor en idrett, og har vært et godt alternativ for alle barn. Selv ga hun uttrykk for at det ga en ekstra motivasjon til å fortsette å få en slik anerkjennelse. Takk til samfunnskomiteen som har vurdert flere kandidater og foreslått henne som årets prisvinner.

Vi nærmer oss årets siste møte, St. Hansaften og presidentskifte. Vi skal formidle noen oppdateringer før sommerperioden, bl.a. tema for og hvor du kan  delta på sommermøtene de neste ukene. Dessuten skal vi drøfte og oppsummere erfaringene fra dette året, og høre på synspunkter dere måtte ha for året som begynner i august. Undertegnede og Rolv ser frem til å høre din mening!

Velkommen til møte mandag 22. juni!