Hei alle Rotarymedlemmer.
Jeg håper at påskeferien forløp bra for alle og at vaksinering nå er godt igang for mange!

Njål fikk sin avhandling om artikkelsamlingsmetoder godkjent på BI, og har fått sin PhD.  Jeg kjøpte en blomsterbukett+ tilhørende Påskeegg med konfekt fra klubben og besøkte ham etter forrige møtet og gratulerte ham. Veldig hyggelig! Jeg kan bekrefte at den bakgrunn av Oslo som han smykker seg med på Zoom-møtene, er utsikten fra hans veranda!!!

Vi starter opp med møte imorgen 12.04. Jeg vedlegger innloggingsdata nedenfor.

Yrkeskomiteen ved Tore Skedsmo har sendt et notat til Styret vedr. samarbeid med videregående skoler og foreslår et utvidet samarbeid med Bleiker VGS etter at samarbeidet om Yrkesveiledningen på Asker VGS har blitt mindre aktuelt.  Vi skal drøfte dette i styret og komme tilbake til dere etter hvert.

Mandagens møte knytter seg til temaet på forrige møte om yrkesetikk og  har tittelen: «Hva er korrupsjon ? Hva er korrupsjonens skadevirkninger?» og er ved Tor Dølvik fra Transparency International. Jeg antar at Jonny  vil kunne introdusere ham?
3-min. er ved Erik Roede.

Når det gjelder neste møte 19.04, som skulle vært et museumsbesøk på Dikemark ved Eldbjørg, så må det utgå, da museet fremdeles er stengt.
Bjørn har foreslått at vi istedet prøver å gjennomføre elektroniske  peismøter i hver komite. Njål har forklart at det lar seg gjøre på Zoom at vi deler folk inn i undergrupper som kan snakke seg imellom. Jeg skal finne ut hvordan dette kan gjøres praktisk og komme tilbake til dere om det.

Join Zoom Meeting

Meeting ID: 870 0115 4433