Kjære gode venner. Siste mandagen i september hadde vi besøk av vår Distrikt Guvernør Erik N. Kreyberg, samt AG Helle Kjørlaug for region 4 som vi tilhører og distriktssekretær Berit Nybø.
I henhold til tradisjonen ble det holdt et formøte hvor styret i Asker Rotary klubb informerte Guvernøren om klubben vår, hvordan vi administrerer klubben og ikke minst våre prosjekter.
Det ble et meget konstruktiv og godt formøte, men også det ordinære møtet ble vellykket. DG Kreyberg la frem tanker og forslag på hva vi kan forvente av dette Rotary året etter en tøff pandemi tid.
Budskapet ble «To Serve to Change Lives».
Vi Rotarianere gjør det hele tiden og håper at vi kan fremme disse verdiene enda mer ved å rekruttere enda flere medlemmer som er hovedbudskapet for dette året altså «Each One, Bring One».
Treminutter’n var det vår Bjørn Tangnes som tok seg av.

Neste møte den 4.10.21 er det Christian Holst Kavli som skal holde et veldig interessant foredrag om Gamification – kan spill laget for å engasjere brukes for å lære bort fag og adferd til ansatte.

Treminutter`n er skal Georg Thommessen ta seg av.

Forøvrig ønsker jeg alle dere en god høstferie uke.