Kjære Rotary venner. Forrige uke var det høstferie uke hvor mange av oss kunne reise og slappe av med barn eller barnebarn. Oppsummert var det en fin uke.
Sist mandag kunne ikke foredragsholderen vår komme til vår klubb, men vi hadde et fint og koselig møte der mange av oss stilte opp. Jeg håper at foredragsholderen kommer tilbake en annen gang med det flotte temaet om gaming.
Imens den 8 oktober feiret Røyken Rotary klubb 50 års jubileet på Høyenhall. Asker Rotary gratulerte på vegne av vår klubb.
Denne mandagen kommer Gro Nylander til oss med et veldig interessant tema som vi gleder oss over og det handler om besteforeldrenes klimaaksjon. Gro Nylander er Lege og forfatter og har en høy stjerne blant medlemmer i Besteforeldrenes klimaaksjon. Da hun i fjor høst ga ut bok om gleden og alvoret ved å være besteforelder, ble den mottatt med begeistring – på nettsida vår omtalt som «et overflødighetshorn av hverdagsvisdom, gode observasjoner, kunnskaper og livsbejaende humor, – formidla på en måte mange lesere vil kjenne seg igjen i». Med andre ord er det en ære å ha dr. Nylander hos oss.
Vel møt til dagens møte.
Tre minutter`n er det ved Kristian Bade.