Gode Rotary venner. Denne ettermiddagen sitter jeg her og prøver å forfatte et lite brev om det som skjedde sist mandag og skal skje denne mandagen. Det er en god og flott tradisjon i Asker Rotary med rakfisk aften. I den forbindelse blir det alltid en flott og koselig fest der medlemmer og deres gjester koser seg. Jeg vil takke fest komiteen om denne velorganiserte  kvelden med velsmakende retter av rakfisk og gravet laks. Ikke minst god drikke og en riktig fin og givende kveld for oss som var tilstede. Tusen takk til dere som gjorde dette mulig og til de som kunne komme på festen.

Mandag den 6 desember skal vi dra til Dikemark museum der vår Eldbjørg har gjort det mulig at vi få en omvisning på det spennende museet. Mange av oss har allerede noe informasjon eller vært der om Dikemark museum som viser til mer enn 110 års psykiatri historie. Selv om Dikemark sykehusområde i dag virker forlatt, lever fortiden der i avdeling Bjørkeli som er overtatt av Dikemark museum.

Jeg håper mange av oss vil ta turen til denne spennende kvelden på mandag. Vi treffes foran museet kl. 18:15 på denne adressen: Dikemark museum, Sykehusveien 4, Asker.