Kjære gode Rotary venner. Bare 2 dager før julaften sitter jeg hjemme og skriver dette brevet på vegne av meg selv og styret i Asker Rotary Klubb. Julen er den beste tiden til å være sammen med familie og slekt, reflektere, ønske, be og mye annet godt. Jul er kos. Men denne julen blir vi også nødt til å dempe feiringen og være forsiktige på grunn av denne pandemien som hele verden er blitt trøtt av. Vi håper denne gir seg snart og jeg er optimist og si at neste år blir alt bedre. Og når det gjelder neste jul så skal den feires tradisjonelt og vi skal ta igjen det tapte.
Vi mennesker har alltid overvunnet utfordringer. Men vi må være tålmodige.
Denne gangen kan vi være sammen med våre nærmeste og være forsiktige og passe på vår og andres helse. Jeg ønsker dere en så fin jul som det går ann, Jeg håper dere kan være sammen med deres nære og kjære.
Til slutt vil jeg minne om at våre to eminente medlemmer Tore Skedsmo blir 78 år idag den 22.12 og Pål Smits runder bare 60 julaften. Presidenten er på vei til å levere en bukett på vegne av klubben. Gratulerer til Tore og jubilanten Pål.
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!

Blerim Gjoni