Kjære gode venner. Siste dagen i påsken i dag mandag 18 april 2022. Og jeg håper at dere har hatt en flott og fin feiring hvor hen det måtte ha vært på fjellet, ved sjøen, hjemme eller i utlandet. Men vi som feiret denne påsken i Norge kan vi fastslå at været har vært typisk påskevær. Nydelig og flott. Jeg vil minne dere om at i morgen den 19. april kommer vi til å ha felles møte med Skaugum Rotary på Venskaben. Møtet starter klokken 19.15  og foredragsholder er Espen Tandberg. Tandberg vil fortelle om utbyggingsprosjekter i Asker. Innen dette området er det en rivende utvikling og det blir spennende å få mer innsikt i flere detaljer om utbyggingene. Så Skaugum Rotary ved presidenten Svein Lyngsnes ønsker oss velkommen.

Derved minner jeg om at mandagen den 25 april blir det ikke møte. Men den 2 mai er det vinaften. Mer informasjon vil foreligge i løpet av uken.

Vi sees på VENSKABEN kl. 19.00

Blerim Gjoni