Gratulerer med dagen til dere gode venner i Asker Rotary og venner av Rotary. Det var nostalgisk og se barnetoget i dag slik vi er vant til. Siste to årene har det vært fravær av denne unike feiringen Norge feirer nasjonaldagen på. Og det å være i Asker sentrum i dag og se Askerbøringer feire den store dagen er ubeskrivelig trivelig og som sagt nostalgisk. Med andre ord en flott feiring.

Men mandagen den 9 mai gledet vi oss da Mindor kom kjørende til klubben med sin Citroen klassiker og kunne holde 3 minutteren og fortelle om sin reise til Valencia. Mange mil ble kjørt og det var en stor opplevelse for Mindor og ikke minst oss som hørte ivrig fortellingen på denne fantastiske reisen. Så hadde vi et opptak av vår nye medlem Lola Veljovic som er psykiater på Blakstad sykehus. En berikelse for vår klubb. Og selvfølgelig ønsker vi vår nye medlem velkommen. President Blerim Gjoni holdt  tale og opptaket ble gjennomført høytidelig.

Helt på slutten ønsker jeg dere venner i Asker Rotary til alle en riktig god feiring. Og en flott uke. Vi sees mandag den 23. mai der vi får besøk av Svein Stolpestad fra Jotun.